onsdag den 25. juli 2018

Rock & roll cookies


Småkager i mange former hører sig bare til i julen. Så derfor har jeg da også bagt - og tilføjet til spice. Jeg har taget udgangspunkt i Marinas opskrift på meget nemme vanilje småkager (opskriften finder du her). Det fede ved opskriften er, at den er så let at tilføje nye ingredienser!


I de små rockhænder har jeg tilføjet finthakket chokolade med chili og glasuren på kranierne er lavet med whiskey i stedet for vand. Så man får altså lige et kick!


Udstiksformene er købt på Etsy! De er mega upraktiske, fordi man ikke må vaske dem i opvaskemaskinen eller så meget som bruge sæbe på dem. Men de er sgu fede!


Mens småkagerne knaser og smelter i munden på dig, så luk lige øjnene og lyt til noget stor dansk rock:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...