søndag den 22. juli 2018

Knuckles tattoo til-og-fra-kort

Man kan gøre meget med simple midler. Her har jeg leget med billedredigering i PowerPoint, og det er der kommet disse til og fra kort ud af. Der findes meget bedre redigeringsprogrammer derude, men man kan virkelig nå langt med det, man lige har for hånden.


Kortene er printet på kraftigt papir og tilføjet skull-perle og snor. Jeg kan desværre ikke levere en pdf, som er klar til print og udklip, da jeg ikke ejer rettighederne til billederne, som jeg har brugt. Men jeg kan hun opfordre til, at du selv prøver det af. Det er easy-peasy!


De fleste enten elsker eller hader Volbeat. Jeg elsker deres gamle albums... Det nye? Not so much... Så her et ret så lækkert og gammelt nummer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...