søndag den 29. juli 2018

DIY: Rock & roll indpaking


I maj måned var jeg på en meget lækker og lærerig workshop hos Puk Hyllested. Her fik jeg endelig lært at lave mine egne stempler! Jeg ved godt, at jeg er mega meget bagud, og jeg har da også forsøgt mig derhjemme, men det er aldrig sådan rigtig lykkes! Men jeg fik (blandt alle mulige andre ting) lavet to stempler til mit rocktema og så er der blevet produceret gaveposer og silkepapir!


Hvis du skulle have lyst til at lave dine egne stempler, kan du finde en rigtig fin DIY lige her hos Sine Smed.

Hvis du har lyst til at lave klistermærker til dine julegaver, kan du finde billedfilen her. Du printer blot på store labels og stanser dem ud med en passende cirkel.














Og her får du en lille pakke med noget meget lækker lyd, som du kan nyde, mens du producerer dine stempler:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...