onsdag den 18. juli 2018

DIY: Krympede drømme set-lister

Jeg ved ikke, om det sker på samme måde mere... Men da jeg var... ahem... yngre og gik til koncert, så ville mange vildt gerne have sig en souvenir med hjem; et plektrum, et trommestrik, billetten eller hvis det overhovedet var muligt, den set-liste, som forsangeren havde trådt på foran sin monitor hele aften eller den, som lydmanden havde stillet sin plastikbæger med øl på. Den krøllede beskidte set-liste fyldt med minder.


Julen handler for mange om at få ønsker og drømme opfyldt. Så hvad er din drømme set-liste? Og hvorfor er det lige, at du endnu ikke har hængt den på juletræet?

For at lave de her til træet skal du bruge:
- Krympeplast
- En printet kopi af din setlisten (A5)
- Tuscher
- Hultang
- snøre til ophæng
Overfør din sætliste til krympeplasten. Du skal ikke være bange for, at det bliver gnidret - brugte setlisten er aldrig helt hvide og fine. :) Husk at lave hul, inden du "bager" krympeplasten efter anvisningerne på pakken.


Det er meget svært for mig at vælge kun ét Clutch nummer, da der er tale om mit yndlingsband. Men denne her er altid på min drømme set-liste:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...