tirsdag den 31. juli 2018

Episk dørkrans

Så nåede vi til sidste dag i dette års jul i juli. Jeg håber, at du har kunne finde en smule inspiration undervejs.


Jeg har de seneste år ønsket mig en krans til døren, men har aldrig fået en lavet. Men nu har jeg en episk dørkrans med fede vinyler og glimtende skulls! Jeg købte kransen i Panduro i januar (det er altid et godt fif at købe juleting på tilbud lige efter jul!). Kranierne er perler, som jeg havde liggende.


Lp'erne er lavet efter denne vejledning: http://diyornaments.yolasite.com/mini-lp.php Eller næsten i hvert fald. Jeg har ikke gjort helt så meget ud af finish, som hun har, da jeg blot har printet det hele på blankt karton. :)

Og hvilket nummer vælger man så lige til at afslutte ballet? Jeg mener, at det her er en af de allerstørste rock anthems...
Rigtig glædelig juli!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...