søndag den 15. juli 2018

DIY: Årsbroderi

Da jeg var på udveksling i Canada, fik jeg et lille årsbroderi til juletræet monteret i en gardinring af min værtsmor. Jeg kan godt lide ideen, men har faktisk ikke fået lavet et selv siden. Men nu har jeg endelig fået lavet hele to!


Hvis du selv har lyst til at prøve, skal du bruge:
Aidastof (4,4 tr/cm)
Gardinringe
Broderigarn
Tekstillim
Læder
Saks og nål
Silkebånd
Mønsteret (som du finder nederst i indlægget)

Først laver du naturligvis broderiet. Herefter limes det på læderet.

Når limen er tør, limer du gardinringen på. Klip rundt langs kanten og hæng op med et silkebånd.




De er mega mærkelige, men jeg bliver altid i godt humør, når jeg hører deres musik:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...