søndag den 18. marts 2018

Ease

Jeg har strikket endnu en trøje fra Susie Haumanns virkelig lækre hæfte; Keep it Simple. Denne gang er det modellen Ease. Jeg valgte heller ikke denne gang at strikke den i det originale garn, hvilket måske også er grundet til, at resultatet er sådan lidt... tjah... den så anderledes ud inde i mit hoved. :)


Farverne er rigtig gode! Den er strikket i Filcolanas Tilia og en uld/blend fra Garnudsalget, der hedder Virgin Wool Linen. Sidstnævnte er på ingen måde lige så blød og luftig som Isagers Merlin (som er det anbefalede garn), og derfor er resultatet også en smule mere rustikt og "stift". Mit håb er dog, at garnet slapper lidt mere af efter brug og et par vaske mere.


Jeg er jo mest til "hjernedød"-strik i øjeblikket. Det er så rart ikke at tænke. Og den slags mønster er Ease! Lige med undtagelse af min kamp med et strikke jævn i mohair, så er det skide let. :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...