mandag den 9. september 2013

Og så blev mandag morgen bare 100 gange bedre...

Mandag morgen er ikke altid min favorit. Men hvordan kan man blive andet end rørt og glad, når man åbner sit skab på arbejde og finder en stor tung pakke med påskriften "Bare fordi"? Da jeg åbner pakken, viser det sig, at min skønne kollega og veninde har givet mig bogen Magiske måneder af Helle Schjønning. Arhmen altså... og så på en mandag!


Så nu skal jeg forsøge at komme igennem dagen uden for meget smuglæsning i den super lækre idébog. Mandage og arbejde er bare så mange gange bedre, når man har så søde og skønne kolleger!

Rigtig god ny uge til dig derude!

4 kommentarer:

  1. Hvor du bare heldig - nyd din mandag!
    Det er da bare en sød veninde/kollega!
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig også meget heldig og det har indtil videre været en rigtig dejlig mandag. :)

      Slet
  2. Det føles så dejligt at være blevet tænkt på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke... Jeg synes også, at det er super-skønt!

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...