mandag den 24. juni 2013

iPhone cover med Space Invaders

Min kære veninde vil gerne overraske sin kæreste med et fint iPhone cover og han er tosset med Space Invaders. Så derfor har jeg lavet dette for hende og håber, at han bliver glad for det.


Jeg kan godt lide at lave mønstre med papir og blyant, så derfor bruger jeg printet mønsterpapir fra Stitch Point. Man kan sikkert gøre det lettere i en app eller et sted på nettet, men der er altså et eller andet med papir og blyant, som jeg ikke rigtig kan komme uden om. Mønsteret til Space Invaders er taget fra september 2012 udgaven af Cross Stitcher.


Selve coveret er købt i Panduro. Jeg håber meget snart, at de også laver et til iPhone 5, så man også her slipper for decideret import fra Korea.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...