søndag den 1. juli 2018

Merry Rocking Christmas!





Det er tredje år i træk, jeg vælger at lave jul i juli. Det tager mig for evigt at forberede, men alligevel er det SÅ hyggeligt og fedt at lave julepynt på tider af året, hvor ingen egentlig tænker på julen.

Lige som sidste år har jeg igen valgt at lave et tema; nemlig Rock & Roll. Jeg er meget glad for hård rock, så nu skal der også drysses lidt rock magi over julen. Musik gør noget forskelligt for alle mennesker, så selvom du måske ikke er til tunge trommer og forførende guitarriffs, kan du måske alligevel inspiration i nogle af de DIYs, som jeg vil præsentere her på kanalen den kommende måned.

Og så skal vi da have sparket festen i gang, ikke?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...