onsdag den 2. maj 2018

Veras bluse

Det er lidt som om, tingene flyver af pindene i disse dage! - Det er en af fordelene ved at have gang i mange projekter på én gang. Men nu går der nok lige lidt tid, før jeg igen kan lukke af for et projekt. Denne gang har jeg færdiggjort en efterårstrøje til Annika. Den lille frøken gad ikke at have taget billeder i den, men jeg fangede hende alligevel, da hun drak "kaffe".




Du får et bedre kig på trøjen herunder.


Den er strikket nede fra og op og hulmønsteret er kun på maven. Trøjen er designet af Stine Radicke bag Lile. Du kan finde opskriften gratis her. Jeg har strikket den i Hobbiis økologiske uld Nature og deres Kid Silk, hvor jeg har brugt to nøgler af hver. Jeg er meget spændt på, hvordan trøjen bliver i brug, for jeg synes, at den er blevet virkelig fin!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...