tirsdag den 17. september 2013

Føroyar landkort

Min kammerat har fødselsdag i dag og da hans familie delvist er fra Færøerne, måtte jeg bare brodere det eneste færøske kort til ham, som jeg kunne finde i mine gamle atlas.


Det kræver tålmodighed, men er ikke spor svært at lave et broderet landkort fra et gammel altas. Papiret skal helst være en anelse kraftigt og alle huller skal være prikket på forhånd. Men jeg er blevet ret vild med konceptet og har en masse af disse i pipelinen. Du kan finde alfabetet, som jeg har lavet til kortene her på bloggen.


Forhåbentlig bliver han glad for det. Jeg ved heldigvis, at han (til sin egen overraskelse) er blevet lidt vild med korssting, så jeg krydser fingrer. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...