søndag den 22. september 2013

Den moderne klokkestreng

Da jeg var barn, havde jeg en lille fin klokkestreng hængende uden for min dør. Det var en scene fra Fyrtårnet og der stod "Her bor Astrid" nederst på den. Jeg har den stadig og når jeg får mit eget krea-hjørne (eller endnu bedre krea-værelse!) skal den op på væggen igen.

Klokkestregen er ellers nærmest helt udgået fra det moderne hjem... men der er kræfter derude, der arbejder imod denne udryddelse... En af dem er Kirsten Schou-Jørgensen som har designet en lang række lækre moderne klokkestrenge...


De er så fine og man kan ovenikøbet få designet en efter sit eget hoved, hvis man skulle have lyst til det. Du kan besøge Kirsten og hendes klokkestrenge her.

Jeg indrømmer blankt - jeg er helt tosset med dem! Så jeg siger: Klokkestrengen tilbage i de danske hjem!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...