mandag den 19. august 2013

Marche Saint Pierre i Paris

Da jeg var så heldig at være i Paris sidste uge, tog jeg forbi, hvad jeg troede var et stort marked med en masse forskellige stoffer og sytilbehør. Det viste sig at være en masse stofforretninger på et meget lille område, hvilket gjorde det umuligt ikke at ose fra den ene forretning til den anden. Der var helt vildt meget "juks", men også rigtig mange fine bånd og broderisager. De var ikke meget for, at man tog billeder, men jeg fik da fanget lidt. :)




Jeg fik ikke købt andet end et par bæltespænder og noget kraftig gjord, men jeg er sikker på, at hvis jeg havde givet mig tid, så kunne jeg have hevet en masse meter skønt stof med hjem.


4 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt, jeg har netop lige postet et indlæg om det samme sted - fantastisk sted for os stof-freaks :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da lidt sjovt. :) Men jeg er imponeret over, at du fik taget så mange billeder i lige den butik. Jeg blev bedt om at pakke sammen efter bare et enkelt knips!

      Slet
  2. Tak I to... Nu skal jeg have lokket kæresten på storbyferie :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør det! Der er også flere fine cafeer/barer med wifi i området, hvor man(d) kan sidde og få sig en øl-pause. :)

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...