lørdag den 31. august 2013

Det er jo en sand gaveregn!

Jeg har fået pakker i dag! Det er så hyggeligt at få post, når det er pakker! Den første indeholdte noget skønt Aidabånd, som min canadiske veninde har været så sød at købe til mig i USA og så skibe videre til Frederiksberg. :) Båndet er en lille smule bredere end forventet, men jeg er sikker på, at det alligevel kan bruges til suttesnore og meget andet godt, når jeg først kommer i gang!



Men tænk sig! Så havde hun foret pakket med alt muligt andet godt også!

En læbepomade med koralfarvet tinting.





Et flot turkis tørklæde med overskæg!

Og en smuk smuk top med den fineste blondekrave!

Hvor heldig har man lige lov til at være?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...