torsdag den 15. august 2013

Bøger, jeg burde ønske mig...

Jeg bruger biblioteket rigtig meget... Jeg låner mest kreabøger og lydbøger og det er virkelig så let at administrere og reservere... og at genlåne ikke mindst. :) Desuden er et tit sådan, at jeg kun har lyst til en enkelt eller tre opskrifter fra hver bog og da jeg (ind i mellem) forsøger et vist mådehold, giver det jo bare ikke altid mening at anskaffe sig bogen...

Men der er specielt 3 bøger, som jeg efterhånden har mere end biblioteket. 3 bøger, som jeg kun afleverer, når jeg har genlånt for mange gange eller hvis en anden låner har reserveret.



Magiske måneder af Helle Schjønning er blevet blevet besunget flere gange i Blogland. Men den ér altså også fantastisk. Den er fyldt til randen med projekter og sjove idéer, som jeg SÅ gerne vil afprøve og så er den så fint lavet, at den er skøn bare at sidde og bladre i.



Korsstinghåndbogen af Jan Eaton er nok den, jeg oftest har lånt på biblioteket. Der er 1000 forskellige mønstre i den... og det er bogstaveligt talt! Og så er den så enkelt bygget op - der er intet fancy over den - den fungerer bare.



Sys Fredens og alle hendes små bøger er slet ikke til at holde fingrene fra. Formatet gør en hel del, men hun skriver også, så det er til at fatte for sådan en som mig, der ikke har strikket særlig længe. Jeg har lånt den ret så meget på det sidste for at finde inspiration til nye projekter og for at lære nye måder at strikke på.









Jeg tror, at jeg vil tage springet og sætte disse tre bøger på min julegaveliste i år... Hvilke bøger ønsker du dig allermest?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...