onsdag den 17. juli 2013

En byttehandel: rock & roll for korssting

Det er som tidligere nævnt noget svært at samle materialer nok ind til mit rock & roll-patchwork projekt. Men min kammerat har afgivet sine t-shirts i en byttehandel mod et lille korsstingsbroderi med en QR-kode - så nu er jeg et skridt nærmere til at kunne komme rigtig i gang med mit projekt.




Jeg mangler dog stadig 2-3 t-shirts, så hvis du ligger inde med en fan/koncert t-shirt, som du vil af med, så send mig endelig en mail. Jeg vil så gerne i gang!

2 kommentarer:

  1. Nu er jeg ikke lige den store brodist (er det overhovedet et ord?) Men det der broderi er da virkelig for herligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg ved, at modtageren heldigvis også blev ret glad for det. :)

      Slet

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...