lørdag den 13. juli 2013

Broderikit: Hagesmæk

Min canadiske veninde laver en hel masse old school korsstingsbroderi og når vi rejser sammen, leder hun altid efter duge, håndklæder og andet med enten aida eller hørlærred mellemværk.


Jeg fandt denne hagesmæk med aida-mellemværk i Stof & Stil og jeg tænkte, at hun vil kunne bruge den. Men der er flere ting ved den, som jeg ved, hun ville foretrække var anderledes. Fx er det aida, der er brugt "for stort", da hun foretrækker små sting.













Jeg har derfor forsøgt mig med at lave en anden version. Jeg har brugt et håndklæde og aida 7,2 tr. Jeg tænker, at jeg også vil lave en version med hørlærred. 


På bagsiden har jeg lavet en lomme, så hun kan komme til at brodere, men så bagsiden af broderiet samtidig er skjult. 

Jeg er ikke super trænet i et sy og derfor skal jeg lige øve mig på at få kanten helt perfekt... Når jeg har knækket koden, tænker jeg, at hun skal have en bunke af disse, lidt forslag til mønstre og lidt tråd som et lille hyggekit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med! Jeg bliver rigtig glad, hvis du skriver en besked til mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...